Politica de confidențialitate

Informare cu privire la politica de confidențialitate și de protecție a datelor cu caracter personal

Respectăm dintotdeauna și din principiu dreptul dumneavoastră la viață privată și vrem să știți că website-ul nostru a fost conceput de la început pentru a vă respecta acest drept, precum și pentru a vă păstra datele în siguranță. Pentru a putea beneficia de serviciile noastre, și pentru ca serviciile pe care vi le oferim să vă ofere o experiență cât mai plăcută, suntem nevoiți să colectăm și unele date cu caracter personal; vă asigurăm că toate datele pe care le colectăm sunt menținute la minimul necesar și că ne bazăm pe temeiuri legale.

Utilizând oricare dintre serviciile oferite de Salonul de evenimente private si corporative REGNUM EVENTS, sunteți de acord să citiți și să înțelegeți politica noastră privind confidențialitatea datelor și cookie-urile, după cum urmează. Pentru a vă asigura că totul este ușor de citit, am inclus pentru fiecare aspect un titlu și o scurtă explicație simplă.

Ce înseamnă date cu caracter personal

Date cu caracter personal se consideră a fi acele date care sunt legate de o persoană și care fac posibilă identificarea acelei persoane prin legătura dintre persoana respectivă și aspectul care o poate identifica. Exemple de astfel de date: nume și prenume, IP, adresă de e-mail, imaginea video sau foto care permite identificarea persoanei etc.

Ce date colectăm

Datele personale pe care le colectăm sunt cele pe care ni le furnizați în vederea accesului la serviciile noastre. La modul general, colectăm și prelucrăm următoarele date cu caracter personal: numele și prenumele, adresa (adresele) de e-mail, numărul de telefon pe care ni-l furnizați (de serviciu / personal), adresa IP dacă ne lăsați comentarii (în scopul combaterii spamului), etc.

Cookie-uri

Site-ul nostru nu plaseaza momentan cookie-uri decat in urmatoarele situatii: pentru a tine minte optiunile dumneavoastra cu privire la plasarea de cookies pentru cazul in care vom decide sa facem acest lucru, am instalat un modul care plaseaza un cookie, cookie_notice_accepted, cu valoarea true sau false, in functie de optiunea pe care o exprimati. De asemenea, atunci cand inseram continut din alte site-uri (de exemplu, caseta care va permite sa vedeti pagina noastra de facebook si s-o accesati sau un clip din Youtube) este posibil ca site-urile de origine sa foloseasca astfel de mici fișiere, numite cookie-uri, pe care le plaseaza pe calculatorul, tableta sau telefonul dumneavoastră, dar care nu ne apartin.

Dacă doriți, puteți șterge chiar acum toate datele din cookie-urile noastre si cele ale acestor site-uri (Google, Facebook etc), folosind funcția de ștergere individuală a cookie-urilor, pe care o găsiți în lista de opțiuni a browserului. Totuși, trebuie să știți că, la următoarea utilizare a site-ului, fiind necesare, ele se vor plasa din nou pe dispozitivul dumneavoastră (și le veți putea șterge iar, de fiecare dată).

Mai multe detalii despre cookie-urile noastre, aici »

De ce prelucrăm aceste date

Prelucrăm aceste date în scopul legitim al îndeplinirii obiectului nostru de activitate, inclusiv:

• pentru a îmbunătăți calitatea serviciilor noastre și pentru a dezvolta altele noi;
• pentru a vă facilita accesul la serviciile noastre;
• pentru a vă oferi informări legate de servicii care v-ar putea interesa, precum și despre promoții și oferte speciale;
• pentru a asigura o securitate îmbunătățită și a vă proteja împotriva posibilelor atacuri informatice, fraudei, abuzului.

Cum folosim datele dumneavoastră personale

Este important să știți că nu vom folosi datele personale decât în scopul pentru care ni le-ați comunicat. De exemplu, vom folosi adresa dumneavoastră de e-mail pentru comunicări comerciale dacă ne-ați contactat în prealabil pentru o ofertă. Vă vom transmite proformele și facturile fiscale la adresele de e-mail furnizate, precum și diverse notificări importante și pe care le considerăm de interes pentru dumneavoastră.

Datele dumneavoastră sunt în siguranță cu noi

Datele dumneavoastră personale sunt stocate în baze de date la care au acces doar persoanele autorizate. Bazele de date care stochează datele furnizate de dumneavoastră prin intermediul formularelor de contact de pe site sunt stocate pe un server securizat, aflat într-un data center protejat (ISO 27001, sisteme de securitate acces, monitorizare video etc). Accesul persoanelor autorizate la datele dumneavoastră se face numai în scopul pentru care aceste date ne-au fost furnizate de către dumneavoastră și în vederea mentenanței sistemelor de stocare și protecție a datelor dumneavoastră.

În eventualitatea în care datele dumneavoastră sunt solicitate, indiferent de motiv, în mod oficial, de către reprezentanți ai statului, datele vor fi furnizate acestora conform solicitărilor respective, în condițiile legii, caz în care aceștia devin răspunzători la rândul lor pentru protecția datelor dumneavoastră.

Datele dumneavoastră personale nu vor fi niciodată vândute niciunei terțe părți nici individual, nici ca parte a vreunei baze de date.

Cât timp păstrăm datele dumneavoastră?

La modul general, stocăm datele pe o perioadă de 36 de luni de la încetarea necesității prelucrării. Cookie-urile noastre le păstrăm doar 30 de zile, apoi vă vom întreba din nou dacă sunteți de acord cu ele, la prima vizită pe site-ul nostru.

Vă protejăm suplimentar

Website-ul nostru folosește protocolul HTTPS, care criptează datele transmise (de exemplu, prin intermediul formularelor de contact din site). Aceasta înseamnă că, fie și în eventualitatea puțin probabilă în care aceste date ar fi interceptate, ele nu ar putea fi citite de către o terță parte. Plata online cu cardul este, de asemenea, securizată.

Dețineți controlul asupra modului în care vă sunt folosite datele

Spre exemplu, când ați accesat site-ul nostru ați acceptat faptul că folosim cookies. Dacă însă vă răzgândiți, puteți să gestionati cookie-urile din browserul dumneavoastră și puteți apoi să nu mai vizitați site-ul nostru.

Puteți să solicitați oricând accesul la datele pe care le deținem cu privire la dumneavoastră (modalități de contact, aici »), și le veți primi prin e-mail, în format ușor de citit. De asemenea, puteți solicita oricând actualizarea sau ștergerea datelor dumneavoastră din baza de date. Totuși, trebuie să știți că, dacă ulterior veți dori să beneficiați de serviciile oferite prin intermediul site-ului, va trebui să furnizati aceste date din nou.